Zabýváte se již nějakou dobu podnikáním a zajímá vás, co vám ještě chybí ve výčtu vašich marketingových aktivit? Pokud již máte nastavenou placenou reklamu v médiích nebo na webových stránkách a prohlížečích, zbývá ještě pár předmětů, do kterých byste mohli zainvestovat a zajistit si tak, že se v paměti svých kontaktů opravdu udržíte:

Do čeho zainvestovat

  • Letáky – nesmrtelné médium, které můžete distribuovat ve velkém, v oblasti, ve které je vaše potenciální cílová skupina, které se chcete přiblížit nebo ji nějak oslovit.
  • Vizitky – tisk vizitky v dnešní době není nijak nákladný a pokud je vhodně graficky zpracovaná, zajistí vám, že se k vám budou lidé neustále vracet, protože spousta z nás skladuje ve svých peněženkách nebo diářích vizitky osob, které nás zaujali nebo nám něco zajímavého nabízeli.
  • Bannery – nemyslíme jen ty u silnice, ale nezapomínejte především na ty internetové – budete se divit, kolik pozornosti návštěvníků různých webových stránek, kteří o vás třeba nikdy předtím neslyšeli, vám přitáhnou. A právě z těchto náhodně oslovených potenciálních zákazníků se pak mohou stát vaši stávající klienti.
  •